سلام دوستان هویج خوبه تو هفته های من

۷ پاسخ

من خیلی هوس کرده بودم دکتر گفت میتونی کم بخوری.

دکتر من گفت به انتی میتونی هویج بخوری

خیلی کم

تو کل بارداری خوب نیست چون ویتامین آ زیادی داره البته کمش تو غذا اشکال نداره ولی آب هویج خوب نیست

تو کل بارداری خوب نیست چون ویتامین آ زیادی داره البته کمش تو غذا اشکال نداره ولی آب هویج خوب نیست

نه خوب نیس

اب هویج نه
ولی تو سالاد اینا میتونی بخوری

سوال های مرتبط

مامان سوین مامان سوین هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آروین💙 مامان آروین💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان رادمهر💙 مامان رادمهر💙 هفته بیست‌ونهم بارداری