۱۱ پاسخ

خیلی گرمه زیاد نخور

چی چی

ن اصلا ضرر نداره

خواهرمن خورد منم ماه پنجم میخورم

یکمی برا رفع هوست بخور بعدن از مادری مادربزرگی چیزی بپرس اونا چون قدیمی ترن از چیزا محلی بیشتر سر در میارن

چندتا رفع هوسی بخور گرمه

چی هست عزیزدل اینی که میگی؟

چی‌هس

سلام گلم از دکترت بپرس چون قاعده اور با مشورت پزشک خورده بشه بهتره

خیلی طبعش گرمه شاید ریسک باشه عشقم

من نمیدونم چیه عزیزم🥴🤷🏻‍♀️

سوال های مرتبط

مامان قندونبات مامان قندونبات هفته بیست‌وششم بارداری
مامان علی و حسین مامان علی و حسین هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته چهاردهم بارداری
مامان 👶🏻🩵nini مامان 👶🏻🩵nini هفته سی‌وپنجم بارداری