جگر در هفته ی من خطر داره؟

۹ پاسخ

دکترم ب من ک گفت اصلا نخور منم تا الان نخوردم

کلا جزو ممنوعیاته

میگن کلا ضرر داره

به اندازه دلکشی ن عزیز مشکلی نداره
بخور

در حد چن کنج میتونی بخوری مثلا ۳ تا

من ۱۳ هفته خوردم به سیخ هوس داشتم

کلا میگن ضرر داره اما در حد کم مشکلی نیس
من خودم گاهی در حد ۳ ۴ تا تیکه میخورم

من ۲سیخ خوردم چند شب پیش

جگر از سه ماه دوم ب بعد در حد هوس و پخته مشکلی نداره

سوال های مرتبط

مامان آدرین مامان آدرین روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان فندق

😍😍 مامان مامان فندق 😍😍 ۸ ماهگی
مامان کوچولوها💙💙 مامان کوچولوها💙💙 ۳ ماهگی
مامان شازده خانم🩷 مامان شازده خانم🩷 ۹ ماهگی
مامان نـــ✨ورا مامان نـــ✨ورا ۹ ماهگی
مامان حامی❤️ مامان حامی❤️ هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد