سلام مامانها ببخشیدکیا درهفته من بازیبوست میگیرن

۴ پاسخ

من خوب شده بودم باز چند روزه شروع شده

وایی مننن همین الانم دستشویی ام نه جرات میکنم زور بزنم نه دیگه میتونم اینجوری بمونم 😐😂

منم تازه شروع شده

وای من دوباره یبوست هام شروع شده
خوب شده بود ماه پنج و شیش
الان باز تو اوایل ماه هفت داره شروع میشه😩

سوال های مرتبط

مامان مامان دلسا مامان مامان دلسا روزهای ابتدایی تولد
مامان مهرسام ودلسان مامان مهرسام ودلسان ۲ ماهگی
مامان 💙 آریشاه💙 مامان 💙 آریشاه💙 ۵ ماهگی
مامان آران ❤️❤️ مامان آران ❤️❤️ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد