خانومای هم هفته نامه تون رو گرفتین؟؟

۱۳ پاسخ

من هفته دیگه قراره برم بگیرم

منم سه‌شنبه میرم نامه بهم بده

برا من ۴ تیر نامه داده

من فردا میرم ببینم میده یا نه انشالله هممون ب راحتی زایمان کنیم واقعا شرایط سختی و میگذرونیم حقمون این نبود🥲

سه روز پیش گرفتم انشالله ۳ تیر بیمارستان میرم

منم گرفتم 9 ام بستری میشم 😍

منم چهار شنبه بستری میشم انشااله

برای چند هفته گرفتین شما ؟

هفته قبل بهم داد

شما گرفتین؟؟؟؟

هم هفته نیستیم اما اره چهارشنبه باید بستری شم

فردا میگیرم

نامه بستری؟ اره

سوال های مرتبط

مامان کیارش🩵 مامان کیارش🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان روشنا و هانا مامان روشنا و هانا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان بنیتا مامان بنیتا ۱۱ ماهگی
مامان ضحی گلی 💖 مامان ضحی گلی 💖 هفته سی‌وهفتم بارداری