بچه ها برا سنو قلب رفتم عددش ۱۱۸ بود خوبه؟

۶ پاسخ

آقا من ۷هفته و ۲روزم؛ گذاشتم ۷هفته و ۶روز اونطرفا برم ک استرسش رو نداشته باشم🥲🥲

نه خوبه

چند هفته بودی عزیزم چقدر با گهواره فرقت بود؟

زود نرفتی؟

اولش کمه هفته ها بعد قوی تر میشه نگران نباش

چند هفته زد سونو

سوال های مرتبط

مامان کنجد مامان کنجد هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دخملی🩷 مامان دخملی🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان نیکای من🎀🩷 مامان نیکای من🎀🩷 ۲ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سیزدهم بارداری