سلام مامانا طول سرویکس ۳۳خوبه؟

۱۲ پاسخ

من 34م دکترم گفت خوبه
ولی استراحت خودمو دارم نیاد پایین

واسه شمام خوبه ۳۳ زیر ۳۰ خطرناکه

واسه منم ۳۶بود .دکتر گفت خوبه

اره گلم

منم شکمی۳۰بود
واژینال۳۴

مال من ۴۴ بود یعنی خیلی زیاده یا خوبه؟

فعلا اره زیر سی نباید بیاد

بله خوبه عزیزم
منم ۳۳ بودم ولی دکترم گفت باید واژینال انجام بدم ببینم چنده

بله خوبه عزیزم

منم رفتم سونو ان تی زده ۳۳ نگرانم

بالای ۳۰ خوبه

خوبه ولی استراحت کن که پایین تر نیاد

سوال های مرتبط

مامان محمد امین مامان محمد امین ۸ ماهگی
مامان 🩷🩵لوبیا مامان 🩷🩵لوبیا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نینی🩷 مامان نینی🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان کارو مامان کارو روزهای ابتدایی تولد
مامان ترنم مامان ترنم هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان شهرزاد و نخودی مامان شهرزاد و نخودی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جوجو امیر🐣 مامان جوجو امیر🐣 ۶ ماهگی
مامان مهوا🐣🩷 مامان مهوا🐣🩷 هفته سی‌وششم بارداری