۹ پاسخ

من۳۲هفته بستری شدم بخاطر لکه بینی بیمارستان دو دز زدن

دکتر بمن‌گفت ۲۶ و ۲۸ بزنم

من هم ۲۸ زدم هم ۳۲

من دیشبو امشب زدم

مگه اجباریه همه بزنن؟

27هفته

۲۵ هفته من زدم

من ۲۶ زدم

۳۲ هفته زدم

سوال های مرتبط

مامان نخودچه مامان نخودچه ۴ ماهگی
مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها ۷ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان هیما و هانا💞 مامان هیما و هانا💞 ۵ ماهگی