خانما بنظرتون آترین اسم خوبیه؟🥲

۶ پاسخ

من اسم دخترم آترین الان پنج سالشه و خیلی راضیم

نه چندان

نه .پسر خواهرم آرتین هست ۱۷سالشه از اسمشم راضی نیس .آترین هم جالب نیس

نه .

بله
بنظرم همه اسم ها قشنگ هست
البته اسم سلیقه ای است

نه زیاد.

سوال های مرتبط

مامان راحیل مامان راحیل ۸ ماهگی
مامان آقا فراز😍 مامان آقا فراز😍 ۶ ماهگی
مامان پسرچه👶🤍 مامان پسرچه👶🤍 ۱۴ ماهگی