خانما انقباض چجوریه اصلأ چیه من سردر نمیارم ؟

۴ پاسخ

شکمت منقبض و سفت میشه برای چند ثانیه، معمولا آب بخوری یا پوزیشنت رو تغییر بدی خوب میشه و طبیعیه. برای شما که خیلی زوده انقباض براکستون هیکس. اما یه مدل هست مثل درد شدید پریود، که خیلییی مهمه فاصله انقباضات رو بدونی، این خطرناکه میتونه شروع درد زایمان باشه بخصوص تو هفته های پایین غیر از زمان زایمان که باید دکتر چک کنه و اگه لازم باشه با دارو و یه سری کارهای دیگه کنترلش میکنن.

شکمت عین سنگ سفت میشه و مدام درد پریودی میگیری اگه با استراحت خوب نشد باید بری بیمارستان

من از اول بارداریم تا الان هنوز سردرنیاوردم چجوریه
نمیدونم اصلا پس بیخیال شدم و سپردم به خدای بالاسرم

خب انگار شکم جمع میشه

سوال های مرتبط

مامان نی نی 💙 مامان نی نی 💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آقا یونا مامان آقا یونا ۴ ماهگی
مامان نی نی دوم مامان نی نی دوم ۲ ماهگی
مامان علی مامان علی ۲ ماهگی
مامان محمد جواد 🩵 مامان محمد جواد 🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 🩵🧸 مهدیار🧸🩵 مامان 🩵🧸 مهدیار🧸🩵 ۴ ماهگی