۴ پاسخ

ن من همون روزخوردم

عزیزم خرما بهترین خوراکی بعد از زایمانه
یه بار یکی می‌گفت اگه بهتر از خرما چیزی بود حتما خدا همون رو برای مریم فراهم می‌کرد و من خیلی قانع شدم

نه بابا حتما بخور
حد اقل سه تا

نه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان ارغوان ❤️🌸 مامان ارغوان ❤️🌸 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مامان گلی مامان مامان گلی روزهای ابتدایی تولد