از چند هفته ورم پا داشته باشی عیبی نداره؟

۶ پاسخ

از ماهای اخر
مصرف نمک خیلی کم کن و میوه مایعات زیاد بخور

من از ماه ۷ شروع شد ورمم بهداشت گفت طبیعیه کم کم ورم میکنی

من از ۸ماهگی به بعد هی کم کم ورم کردم
الان خیلیییی زیاده انگار غوله مرحله اخره😁😁

اگه نمک نخوری از ۶ ماهگی به بعد عادیه

من الان خیلی کم. دارم

دکترم بهم گف از ۶ماهگی ورم داشتن طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی
مامان نی نی 🩷 مامان نی نی 🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان معجزه خدا🥹 مامان معجزه خدا🥹 هفته سی‌وششم بارداری