۸ پاسخ

آره بعد من حتی بعد عطسه و سرفه هم دردم میگیره

من هر روز همینم 😭😭😭😭
قرص ناشتایمو نمیتونم بخورم 😕

گفتم دیگه تموم شده میبینم ن
دیگه جوونی برام نمونده وزنمم میاد پایین

من ک تو 4 ماهم بالا میارم

من بعد سرفه هم کشاله رونمه نمیدونم تخمدانم چیه درد میگیره یهو تیر میکشه بد

آره دیگه فشار میاد

خیلی نبود یه لحظه گرفت و ول کرد ،جوری نبودکه بگم اذیت شدم!
کلا هم دوبار بالا آوردم گلاب به روت که گلوم می‌سوخت به شدت

اره طوری نیست زیاد فشار میاد درد میگیره

سوال های مرتبط

مامان قند عسلم🍯🩵 مامان قند عسلم🍯🩵 هفته دوازدهم بارداری
مامان کایا🩵لیا🩷 مامان کایا🩵لیا🩷 ۲ ماهگی
مامان اریانا مامان اریانا روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق💙👼 مامان فندوق💙👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مانیار👼🏻💙 مامان مانیار👼🏻💙 ۹ ماهگی
مامان نفس هاي مامان مامان نفس هاي مامان هفته سی‌ویکم بارداری