من اومدم آمنیوسنتز واسم دعا میکنید🥺

۶ پاسخ

ان شاء الله نی نی سالمه غصه نخور عزیزم

عزیزم اصلاااا نگران نباش مطمئن باش همه چیز عاللللی پیش میره
فقط توروخدا بعدش استراحت کن اصلا از جان تکون نخور

ان شاء الله همه چی خوبه عزیز نگران نباش 🩷

هیچی نیست اصلا نگران نباش

انشالله همه چی به خوبی پیش میرع عزیزم امیدت به خدا باشه ❤️

مطمئن باش ک خوشحال میشی وقتی جوابش بیاد،خدا خودش مراقب نی نی ته😍

سوال های مرتبط

مامان 🩵هیرمان🩵 مامان 🩵هیرمان🩵 ۳ ماهگی
مامان کیان جونم مامان کیان جونم ۴ ماهگی
مامان مهراد کوچولو مامان مهراد کوچولو ۹ ماهگی
مامان کوچولویم 🩷🫀 مامان کوچولویم 🩷🫀 ۹ ماهگی