کسی اینجا کینوا و دانه چیا داده ب بچش؟؟؟

۳ پاسخ

اره من میریزم تو سوپش خیلی خوشبو و خوشمزه میشه خیلی دوست داره

بله من اتقریبا یک ماه هست دانه ی چیا میدم کمی قبل خیس می‌کنم بعضی وقتها میزنم داخل سوپ و یا به صورت پوره می دم بعضی وقتها هم با میوه یا هر جیز دیگه می دم.

سلام کانال داریم داخل روبیکا به اسم غذای کودک دوس داشتین عضو شید ایده بگیرید عزیزم .

@food_babyy

سوال های مرتبط

مامان شایلی مامان شایلی ۱۲ ماهگی
مامان تک مازرون 🦁🌞 مامان تک مازرون 🦁🌞 ۱ سالگی