نظرتون راجع به اسم رایان لطفا

۱۰ پاسخ

قشنگه

بنظر من هرچی پسر پولداره اسمش رایانه😁خیلی شیکه

قشنگه عزیزم😍خوش نام باشه انشالله

خیلی عالی اسم بین المللی هم هست هم شیکه هم کمه هم قدیمی

یاد رایانه میوفتم
سخت گفتنش
و اینکه اسمی انتخاب کنید که پسوند اقا بهش بیاد و جذابش کنه

قشنگه 🙂

خیلی قشنگه

منم خیلی دوست دارم بزارم این اسمو ولی هنوز قطعی تصمیم نگرفتم
از نظر اسم هم اسم بین المللی هست و معنانی قشنگی داره

تلفظش سخته

ریان در اصل

سوال های مرتبط

مامان همتا🩷هانا مامان همتا🩷هانا ۵ ماهگی
مامان ممد مامان ممد ۹ ماهگی
مامان دنیا مامان دنیا ۶ ماهگی
مامان حلمادلسا،دیار🩵 مامان حلمادلسا،دیار🩵 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌ام بارداری
مامان ماه کوچولوی من مامان ماه کوچولوی من ۸ ماهگی
مامان نلا مامان نلا روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه جان مامان جوجه جان هفته بیست‌وپنجم بارداری