وقتی فشارم پایینه چی بخورم؟

۷ پاسخ

خرما
بهترینه

چیزای شور زود فشارو میبره بالا خیار و گوجه با نمک بخور

در این مواقع پفک میخورم سریع خوب میشم🙄

خیارشور بخور

من هم با چیزای شیرین خوب میشم هم چیزای شور
ترشی هم اصلا نخور
عسل غذا نون اینا خوبن ضرر هم ندارن
اها تخمه زودتر از همه جواب میده

۲ خیار نمک بزن بخور اگه اویشن هم داری بپاش روش
شربت درست کن بخور

چیزای شور بخور زود میاد بالا

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان یزدان مامان یزدان ۷ ماهگی
مامان تپلی🍼🪺 مامان تپلی🍼🪺 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان عیدی حضرت فاطمه 👼 مامان عیدی حضرت فاطمه 👼 هفته سی‌وسوم بارداری