فشارم بالاس
چی بخورم؟

۷ پاسخ

پرتغال ،سیاه دونه، خیار بدون نمک ،آبغوره ،

خیار بخور

فقط قره قوروت و آبغوره بدون نمک

قره قوروت عالیه واسه فشار تز لبنتیا بگیر فوری میاره پایین

خیار بدون نمک بخور

نمک اصلا نخور منم فشار بالا ام از آول بارداری

کشک سرده معمولا فشار رو میاره پایین یه دونه امتحان کن

سوال های مرتبط

مامان آلما مامان آلما ۶ ماهگی
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نویان 💙🩵💙 مامان نویان 💙🩵💙 ۴ ماهگی
مامان پناه 🩷 مامان پناه 🩷 ۴ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین روزهای ابتدایی تولد