خانما فشارم ۷ چی بخورم؟

۶ پاسخ

اب نمک و یکم گلابم بریز توش ی مزہ ای میدہ ولہ بہ ثانیہ نمیکشہ فشارت میرہ بالا

منم اینجوریم بعضی مدلشون اینطوره اگه سرگیج وضعف نمیکنی عادیه

یه کوچولونمک بریز روزبونت

اجیل، گوجه نمک بزن، تخمه اینا خیلی خوبه

پسته شور بخور

نمک یکوچولو بریز کف دستت بخور
خیلی کم

سوال های مرتبط

مامان آیهان و امیرعلی مامان آیهان و امیرعلی ۷ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان آلما مامان آلما ۶ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین روزهای ابتدایی تولد