حبوبات از کی بدم و الویت با چیه؟

۴ پاسخ

من جوانه ماش و جوانه عدس درست کردم

الان دال عدس و لوبیا میدم از ۸ ماهگی عدس میدم
نخود و لپه هم بعد یکسالگی

بعد از هفت ماهگی
با دال عدس شروع میشه و بعدش ماش…

از همین الان عدس و ماش میتونی بدی

سوال های مرتبط

مامان آقا هیرمان مامان آقا هیرمان ۹ ماهگی
مامان پسته پسر🫒🥑 مامان پسته پسر🫒🥑 ۱۴ ماهگی
مامان کارن مامان کارن ۱۳ ماهگی
مامان ماهان💙 مامان ماهان💙 ۷ ماهگی
مامان مامان جوجه مامان مامان جوجه ۹ ماهگی
مامان نیکا مامان نیکا ۱۰ ماهگی