تب نرمال نوزادا چندت

۵ پاسخ

بزن اینترنت نوشته
وقتی هم که خوابن تبشون انگار بالاتره از۳۷/۵نباید بالا تر بره میشه شروع تب

استامینیفون بده بهش دو برابر وزنش مثلا اگه ۵ کیلوعه ۱۰ تا قطره تا بده

پاشویه کن سریع عزیزم

همون ۳۷ بمونه حالش خوبه ینی

از ۳۷ و نیم نباید بره بالاتر

سوال های مرتبط

مامان الیسا مامان الیسا ۶ ماهگی
مامان رُزا و رَستا مامان رُزا و رَستا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آتریسا مامان آتریسا ۱۶ ماهگی
مامان فاطمه🪽✨️ مامان فاطمه🪽✨️ ۱۰ ماهگی
مامان شازده پسر مامان شازده پسر ۱۲ ماهگی