۶ پاسخ

بچه ها ذخیره تخمدان با چه حروف انگلیسی تو آزمایش ها مینویسن

من کلا فولیکول غالب نداشتم تا فروردین یهو خرداد حامله شدم

آره عزیزم مال من 21بود
آمپول آزاد سازی زدم باردار شدم

آره عزيزم تعداد فولیکول مهم نیست مهم تخمک داخلش که کیفیت داشته باشه آزاد میشه اسپرمو بگیره ماشالا فولیکولت عالیه آمپول ازاد سازی حتما بزن

منم با یکی ۱۷ باردار شدم ایشالا شماهم میشی اصلا ناامید نباش

من با فولیکول ۱۷ باردار شدم

سوال های مرتبط

مامان گل پسرام مامان گل پسرام هفته نوزدهم بارداری
مینا

میدونم به زودی میای❤️ مینا میدونم به زودی میای❤️ قصد بارداری
مامان جگرگوشه❤️ مامان جگرگوشه❤️ قصد بارداری