کسی بوده با فولیکول ۱۰باردار شده باشه؟؟

۶ پاسخ

من ۳۲ بودم باردار شدم ولی سقط شد

کمه عزیزم حداقل باید ۱۵یا ۱۶باشه ولی کلا فولیکول خوب برای بارداری باید از ۱۸ب بالا باشه

من روز ده سیکلم فولیکولم ۱۵ بود آمپول سینال اف زدم الان باردارم

خیلی کوچیکه من با۲۶شدم

نه.

فکر نکنم فولی ۱۰ بالغ نیست

سوال های مرتبط

مامان جگرگوشه❤️ مامان جگرگوشه❤️ قصد بارداری