۸ پاسخ

عدس سرشاراز پروتئین خیلی خوبی مخصوصا عدسی-فقط داخلش هل و دارچین نباشه

خیلیم خوبه چه مشکلی داره

نه اتفاقا مقوی

بیخیال بابا نمیشه خودمونو بکشیم که‌ دکتر به من گفت سس مایونز جیگر آب هویج اینارو نخور دیگه هرچیزی که لازم نیست آدم بزنه تو نت پس ۹ماه چی بخوریم😅

هر چیزی اعتدالش خوبه

نه اهن داره عالیه برای رشد موهای بچه هم خوبه پوستش

اخه کی گفته بده
من ازاول خوردم عدس پرازخاصیته عزیزم

نه خیلیم خوبه اتفاقا

سوال های مرتبط

مامان هناس مامان هناس هفته هفتم بارداری
مامان 💙🙇‍♂️. مامان 💙🙇‍♂️. هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته بیست‌وهشتم بارداری