لیدی میل با شیر بهتره بخوری یا آب؟؟؟با آب اصن نمیتونم🫠

۱۱ پاسخ

شیرسرد

من گرفتم ۲۵۰ تومن

من با اب میخورم

من توت فرنگی با آب میخورم خوشمزه هست

از الان لیدی میل میخوری زود نیس؟ خودت وزنت بالا نمیره؟

لیدی میلو دکتر میده ؟؟به چه دردی میخوره ؟؟

عزیزم چنده قیمتش؟

چرا لیدی میل میخوری؟

من با شیر میخورم

من فقط توت فرنگیشو میتونم با آب بخورم بقیه طعما رو با آبمیوه

با شیر اصن خوشمزه تره

سوال های مرتبط

مامان دلانور👼🏻🎀 مامان دلانور👼🏻🎀 ۱ ماهگی
مامان محمد صدرا مامان محمد صدرا ۷ ماهگی
مامان آقا ماهد 🩵💙 مامان آقا ماهد 🩵💙 هفته سی‌وچهارم بارداری