خانما شما لیدی میل و با آب میخوزید یا شیر؟

۶ پاسخ

با اب

با اب میخوردم

من با شیر میخورم چون کاکائویی هس

با آب خیلی بهتره
با شیر بعضی خواصشو از دست میده

چرا میخوری؟
وزن بچت چند بود ؟

من باشیر

سوال های مرتبط

مامان آقا ماهد 🩵💙 مامان آقا ماهد 🩵💙 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 💞دخملم دلارا💞 مامان 💞دخملم دلارا💞 روزهای ابتدایی تولد
مامان دلانور👼🏻🎀 مامان دلانور👼🏻🎀 ۱ ماهگی