مامانااا شما لیدی میل و با اب میخورید یا شیر؟🫶🏻 🤎 کدومش بهتره؟

تصویر
۱۰ پاسخ

منم میخام بگیرم کدوم طعمش خوبه ؟و چند گرفتین

وزن بچه ات چقد بودکه بهت داده.؟؟

برای چی خوب هس عزیزم

من باشیر میخورم همبشه

پودر لیدی میل رو به چجوری زنایی میدن اگه مشکلی داشته باشند میدن ؟
یا خودشون میدن؟
از چند هفته میدن؟

لیدی میل برای چیه؟؟؟

بااب گفت دکتر گفت با شیر نمیشه

من با شیر میخورم موزی گرفتم تقریبا دیگه طمع شیرموز میده

منم با آب میخورم

با آب میخورم

سوال های مرتبط

مامان آقا ماهد 🩵💙 مامان آقا ماهد 🩵💙 هفته سی‌وچهارم بارداری