سلام مامانا برای وزن گیری نینی هاتون چیا مصرف میکنین ؟

۱۱ پاسخ

من لیدی میل میخورم

حلیم بادام پسته تخم مرغ آبپز میوه جات
کباب خرماا

من حلیم و بستنی و شیر موز گفت وزنش مشکلی نداره

خرما .بادام .زیتون .انجیر .مویز .اینا خیلی خوبه

ماهی خیلی میخورم
بستنی هم همینطور
میوه تخم مرغ و سیب زمینی ابپز .خوراک لوبیا .گاهی وقتا خیلی کم عدسی .کباب .و .......
کنارش هم لیدی میل

بستني،دلستر،اب سيب طبيعي كه فوق العاده اس،كيك و نون خامه اي
اينارو اگه قندنداري ميتوني تا دلت مي خواد بخوري
آبگوشت،كباب،كله جوش،كله پاچه،مغزيجات،كره بادوم زميني هم شنيدم ولي خودم امتحان نكردم

گوشت مرغ و قارچ عالیهه حلیم و حبوبات هم شنیدم خیلی خوبه

شیر+خرما
شیر+مویز
عدسی
لوبیا
ماهی
اسفناج
موز
توت فرنگی
4مغز
14بادام درختی هروز
ابگوشت

کنجد گوشت فرنی حلیم اجیل اینا ب وزن کمک میکنه من جون ممکنه زایمانم زودرس بشه اینسری برم دکتر میگم لیدی میل بده بهم ک خوب وزن بگیره بچم

حبوبات اجیل بخصوص گردو و کشمش گوشت قرمز مرغ عدصی نخود .بادوم خییلی خوبه شیر خرما

بستنی و شیرموز

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ام بارداری
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دیار💙 مامان دیار💙 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان پرنسس خانوم مامان پرنسس خانوم ۹ ماهگی
مامان یونا مامان یونا ۳ ماهگی
مامان دلوین و ماهلین مامان دلوین و ماهلین ۱۰ ماهگی