خانما واسه سر سینه ام چه پمادی بزنم درد میکنه

۳ پاسخ

با شیر خودت چربشون کن خوب میشن

کرم شقاق سینه هیدرودرم
من کلا یه تیکه از سر سینه م انگار کنده شده زجرکش میشم وقت شیردادن دو روز این پمادو میزنم یکم بهتر شده

شقاق سینه هیدرودرم

سوال های مرتبط

مامان ثامروآرسام👶❤ مامان ثامروآرسام👶❤ ۱۴ ماهگی
مامان سلین وپسری💙💐 مامان سلین وپسری💙💐 ۳ ماهگی
مامان هدیه‌امام‌رضا💚 مامان هدیه‌امام‌رضا💚 ۵ ماهگی