۱۱ پاسخ

من بیبی لند گرفتم گفتم اگه شیشه ای شد براش دکتر براون میگیرم چون نخواستم الکی هزینه کنم پستونکم همینطور

پستونک دهنی هم اونت گرفتم اونم خوبه

من هم دکتر براون گرفتم هم هی اورشی و شیشه شیری که خیلی خوب بود و راضیم هی اورشی هست عالیه

دکتر بروانز

فقط ضد نفخ باشه که مهم ترین چیزه

من دکتر براون گرفتم

دکتر براون عالیه. کمترین هوا میاد توی معده اش

من تعریف دکتر براون خیلی شنیدم گرفتم

اونت عزیزم

avent

اونت.

سوال های مرتبط

مامان سلین❤ مامان سلین❤ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان گل پسرام 😍 مامان گل پسرام 😍 هفته سی‌وچهارم بارداری