خانوما ۱۷هفته و ۳ روز خوبه واسه انومالی؟؟

۹ پاسخ

منم ۱۷ هفته و چند روز رفتم

من دوبار انتی دادم یکی ۱۲ هفته و ۴ روز رفتم طبق اون میشدم ۱۳ هفته و ۶ روز ولی دوبار انتی گرفتم ۱۳ هفته و ۳ ردز زده بود طبق کدوم برم بنظرتون،؟؟

من ۱۷ و ۵ روز رفتم البته فکردم ۱۸ شدم و هنوز مونده بود

من ۱۷ هفته و چهار روز رفتم همه چی خوب بود

اخه سونو نوبت نمیده منم واسه سه شنبه گرفتم نوبت

۱۸ هفته به بعد بهتره

یه هفته بعد برو بزار خوب رشد کنه

من ۱۷ هفته و ۴ روز رفتم

نه عزیزم ۱۸ هفته و دوروز برو

سوال های مرتبط

مامان مهرساد و .... مامان مهرساد و .... هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وششم بارداری
مامان آنیا مامان آنیا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان گیلاس مامان گیلاس هفته سی‌ونهم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ماه من مامان ماه من روزهای ابتدایی تولد
مامان تو دلی مامان مامان تو دلی مامان ۴ ماهگی