نه هفته ها، ده هفته ها علائمتون چیه؟؟؟؟؟

۱۱ پاسخ

بی اشتهایی و خستگی زیاد دیگه هیچی

تهوع ،تکرر ادرار خواب زیااااد

بدن با بدن فرق داره

بسم الله الرحمان الرحیم
(هیچی)😂

قبل سونو قلب حالم خیلی بد بود الان خیلی بهتر شدم نمیدونم چرا

من تا دیروز حالم خیلی بد بود.اصلا خسته .حالت تهوع.بعدش امروز کلا هیچی حالم خوبه.بعضی وقتا خودمم میترسم ،😑😑

بگیر نگیر داره یروژ خوبم یروژ تهوع و بیحالی بی اشتها

حالت تهوع امانمو بریده و دل درد گاهی وقتا و معده درد،ویار هم دارم

یه روز حالت تهوع دارم یروز ندارم نوک سینه هام درد میکنه و خستگی و بی انرژی هم هستم

بگیر نگیر داره یه روز حالت تهوع دارم یه روز خوبم
سینه هامم ک میگیره ول می‌کنه

به نام خدا هیچی

سوال های مرتبط

مامان آکای 🩵🫅🏻 مامان آکای 🩵🫅🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان لیا مامان لیا هفته سی‌وششم بارداری
مامان سجاد کوچولو مامان سجاد کوچولو ۷ ماهگی
مامان ✨🤱🩵 مامان ✨🤱🩵 ۳ ماهگی
مامان نور ✨🤍🪐 مامان نور ✨🤍🪐 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان پسری🩵 مامان پسری🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان پسری🩵 مامان پسری🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری