۱۲ پاسخ

کلا شیر خشک سنگین عیب نداره بعد ۵ ساعت بهش بده شیر تو خواب

بنظر من خیلی ام خوبه😁

نه اصلا

منم دخترم بیدار نمیشه به دکتر گفتم نظرشون این بود که اگه تا ۴ ساعت بیدار نشد بهش شیر بدم منم همینطوری که خوابه شیشه رو میدم دخترم میخوره

منم از همین میترسم‌البته پسر من ۱۲ به بعد میخوابه

ن اشکالی نداره
هر دقت گشنش بشه بیدار میشه خودش

من پسرم 8شب میخابه تا 5صبح
5صبح بیدار میشه تا12ظهر بیداره وسرحال
منک چشمام میسوزه دیگ صبحا دلم میخاد یه دل سیر بخابم🥺🥺

چ عالی دختر من ده شیر میخوره میخابه باز دوازده بیدار میشه باز سه 😱

عزیزم پسرمنم همینجوری بود دکتر گفت نمیخواد بیدارش کنید،ولی خب از وقتی واکسن چهار ماهگیشو زدیم هم اخلاقش عوض شد هم تایم خوابش ساعت 3میخوابه

خوش به حالت

به نظرم زیاده ۸ساعت چیزی نخوره،اگه تو خواب شیر میخوره بهش بده و بخوابونش باز
آدم میترسه قندشون بیوفته

نه چه اشکالی خداروشکر کن که میتونی خوب بخوابی دیگه خیلی نوزاد نیست که بگی قندش میفته و این حرفا

سوال های مرتبط