مامانا احساس میکنم بعضی موقع دخترم خس خس میکنه از چیه

۲ پاسخ

دختر من از 3 روزگی اینجوریه دو بارم دکتر بردم گفتن از رفلاکسه

اگ سرما نخورده احتمالا رفلاکسه

سوال های مرتبط

مامان نينى مامان نينى روزهای ابتدایی تولد