خانما اپتامیل خوب وزن میده؟

۶ پاسخ

عالیه من ب دخترم میدم خیلی راضیم

عزیزم هر بچه ای یه شیر خشک میوفته بهش و برای اینکه جواب بگیری عوض نکن شیرش رو
من از پایان دو ماهگی برای پسرم کمکی شروع کردم که وزن بگیره ولی برعکس اصلا وزن خوبی نگرفت دکترش گف یه شیر رو بدم بهش منم دیگه کلا شیر خودمو میدم الان وزنش خوب شدع

نه ...گیکوز رو خیلیا تعریف میکنن ببلاک هم میگن خوبه وزندهی ش

ن اصلا

نه خیلی

ن معمولیه

سوال های مرتبط

مامان رونیا♥️ مامان رونیا♥️ ۱۶ ماهگی
مامان رونیا♥️ مامان رونیا♥️ ۱۶ ماهگی
مامان رادمهر مامان رادمهر ۵ ماهگی
مامان نخوود☀️ مامان نخوود☀️ ۱ سالگی
مامان آقا هیرمان مامان آقا هیرمان ۹ ماهگی
مامان مامان جنید جان مامان مامان جنید جان ۱۶ ماهگی
مامان مهرسانا مامان مهرسانا ۱۳ ماهگی