خانما اپتامیل خوب وزن میده؟

۷ پاسخ

اره من از اول میدم ماهی ۸۰۰ تا ۱ کیلو وزن میده

اپتامیل ۲ماه دادم فقط قشنگ دل پیچه اوره،ببلاک قشنگ وزن میدا

من چهار ماهه دارم میدم ولی هیچ هر ماه ۳۰۰ گرم میره بالا

من از ۲۰ روزگی میدم راضیم

برای نوزادهایی که رفلاکس دارن بهتره. نه بچه های ما که شیرخوارن

آپتامیل اصلا وزن دهی نداره

اره عالیه

سوال های مرتبط

مامان رونیا♥️ مامان رونیا♥️ ۱۶ ماهگی
مامان رونیا♥️ مامان رونیا♥️ ۱۶ ماهگی
مامان رادمهر مامان رادمهر ۵ ماهگی
مامان نخوود☀️ مامان نخوود☀️ ۱ سالگی
مامان آقا هیرمان مامان آقا هیرمان ۹ ماهگی
مامان مامان جنید جان مامان مامان جنید جان ۱۶ ماهگی
مامان مهرسانا مامان مهرسانا ۱۳ ماهگی