مامانای هفته من شما شکم‌دارین یان هنو

۱۴ پاسخ

من خیلی دارم

نه هیچی😐

من دارم .از قبلش شکم نداشتم الان گرد شده .بعضیا زود بزرگ میشه بعضیا دیرتر

کمی دارم

یکم اره🥺❤

شما رفتین انومالی

من یکم دارم اونم صبحا کلا تخت تخت میشه 😂😂😂

من که اصلا شگم ندارم😑

من ک الان ۱۶ هفته هستم هنوز شکم ندارم😊

من رفتم تو ماه هشت هنوز شکمم معلوم نیست واسه شما که هنوز طبیعیه 😂🥲 ان شالله بزرگ میشه

من یکم

بله عزیزم

یکم 😁

بله عزیزم

سوال های مرتبط

مامان 🌸Ayeh🌸 مامان 🌸Ayeh🌸 ۱ ماهگی
مامان محمد شاهان🩵👶 مامان محمد شاهان🩵👶 ۵ ماهگی
مامان پسرکم💙 مامان پسرکم💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان دخترم تیارا😍😍 مامان دخترم تیارا😍😍 ۱۰ ماهگی