خانوما کسی پیش دکتر رزیتا صحرائیان زایمان کرده

۱ پاسخ

اره من دلوین خانم صحراییان عملم کرد عالی بود دستش سبک بود هم جای بخیه ام فقط انگار سر چاقو کشیده شده

سوال های مرتبط

مامان شوکولات خونمون مامان شوکولات خونمون ۳ ماهگی