سلام ارد برنج گرفتم چجوری،درست کنم برا بچه ها

۱ پاسخ

ی قاشق سرپر آرد با یکم شیر پاستوریزه رقیق کن بزار رو حرارت مدام هم بزن ک نسوزه یکم ک قوام اومد آماده اس

سوال های مرتبط

مامان امیر مهدی مامان امیر مهدی ۱ سالگی
مامان علیسان مامان علیسان ۱۰ ماهگی
مامان پرنسس ناز🩷💅🏻👛 مامان پرنسس ناز🩷💅🏻👛 ۱۵ ماهگی
مامان آریان🩵 مامان آریان🩵 ۶ ماهگی
مامان پرنسا جونی🤍 مامان پرنسا جونی🤍 ۷ ماهگی
مامان سام کوچولو 🧡 مامان سام کوچولو 🧡 ۱۷ ماهگی
مامان سویل🫀👼 مامان سویل🫀👼 ۱۱ ماهگی