سلام مامانا خودن قهوه اشکالی داره

۳ پاسخ

آره نباید بخوری مخصوصا دوماه آخر

کافیین داره نباید بخوری حالا یه فنجان لخور اشکالی نداره

من میخورم البته با شیر

سوال های مرتبط

مامان موچیا🍫🧸 مامان موچیا🍫🧸 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان علیسان🩵👼 مامان علیسان🩵👼 هفته سی‌وپنجم بارداری