نون روچجوری ب نینیاتون میدین باچی من هنوز ندادمش

۵ پاسخ

برا بچت زوده هنوز

6ماهه شد بده دستش

با چایی نگوعش میکنیم😂

سلام مامانا میگم اسهال نی نیا تا چند روز طبعیه واسه دختر من آبکیه

چ نونی میدین لواش تنوری

سوال های مرتبط

مامان دوتا گیلاس مامان دوتا گیلاس ۱۶ ماهگی
مامان تيارام♥️ مامان تيارام♥️ ۵ ماهگی
مامان هومان👨‍👩‍👦 مامان هومان👨‍👩‍👦 ۱۷ ماهگی