چیکار کنم شکمم بره تو سزارین ام

۳ پاسخ

من از روزبعد مرخصیم با گن بستم خیلی گرمه و سخته ولی خیلی راحتم تو راه رفتن

منم همین مشکلو دارم هیچ‌کاری نمیشه کرد تا بعداً بریم ورزش و باشگاه چون باید از روز اول میبستیم شکمو
حالا باز ببند اگه طاقت گرما رو داری ولی از روز اول میبستی بهتر بود

ببندش با شال گن...

سوال های مرتبط

مامان لنا و دوقلوها🎀 مامان لنا و دوقلوها🎀 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دختر کوچولو🩷🎀 مامان دختر کوچولو🩷🎀 ۱۳ ماهگی