بچه هاطول سرویکس تو۱۲ هفته زده ۴۰خوبه؟ کیااینجوری بودن؟

۶ پاسخ

عالیه

عالیه

منم40بودم

عالیه منم ۴۲ بودم انشالله که تا انومالی کم نشده باشیم

عزیزم ان تی چند هفته رفتی
سونو واژیناله یا شکمی؟

دکترت چی گفت

سوال های مرتبط

مامان دخملی🐣🌸🧿 مامان دخملی🐣🌸🧿 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ❈⋆🎀فاطمه🎀⋆❈ مامان ❈⋆🎀فاطمه🎀⋆❈ هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان 🌰فندق🌰 مامان 🌰فندق🌰 هفته بیست‌وششم بارداری