۱۱ پاسخ

نه خطر نداره من انجام دادم

زود رفتی

لقاح دیر شکل گرفته زود رفتی

زود رفتی نگران نباش

عزیزم نگران نباش منم رفتم شکمی پیدا نبود واژینال انجام داد دیدش😍

خیلی زوده قشنگم همیشه دلخوش به این باش که پریود نشدی.هشت یا نه هفته برو اوکیه به امید خدا

عزیزم خیلی زود رفتی سونو هفته هفتم برو

خیلی زود رفتی بعد باید واژینال بری تا ببینن چون هفته های اول جنین خیلی کوچیکه

زوده هفته ۸ یا ۹ برو

الهی .ببین زود رفتی ۲ هفته دیگ برو قلبشم هست نگرانی ب خودت نده

خوب زود رفتی عزیزم

سوال های مرتبط

مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وششم بارداری