مفانیک اسید ۲۵۰خوردم برا دندون دردممم مشکلی هست؟

۴ پاسخ

اره ضرر داره فقط استا ساده

دیگه نخور ،نباید میخوردی

فقط استامینوفن ساده

آره ضرر داره

سوال های مرتبط

مامان دلاریس و دلارز مامان دلاریس و دلارز هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جوجه مامانی 💙 مامان جوجه مامانی 💙 هفته بیست‌وششم بارداری