به وقت تست تحمل گلوکز😅
۲۲تیر.

تصویر
۵ پاسخ

منم هفته دیگه میرم 🤮

وای منم دارم میرم حالت تهوع دارم از الان عادت دارم به صبحونه و قرص تهوع خدا کنه حالم بد نشه

موفق باشی مامان🥹😅

یکم بعدش تا شب شاید حالت مثله روزای دیگه نباشه ولی اونقدرام که میگن تست سخت و غیرقابل تحملی نیست فقط حواست باشه نباید حین خوردن و بعدش تحرک زیادی داشته باشی موفق باشی خانم🌹

این آزمایش اجباریه🥲

سوال های مرتبط

مامان مهدیار مامان مهدیار ۴ ماهگی
مامان هانا خانوم مامان هانا خانوم ۷ ماهگی
مامان مهراد✨ماه‍🌙لین مامان مهراد✨ماه‍🌙لین ۱۱ ماهگی
مامان ارغوان مامان ارغوان ۱۱ ماهگی
مامان کوچولو بچه🩵👶 مامان کوچولو بچه🩵👶 ۷ ماهگی
مامان ذوالفقار🩵 مامان ذوالفقار🩵 ۸ ماهگی
مامان جوجوشاهـ👣ـــین مامان جوجوشاهـ👣ـــین ۷ ماهگی
مامان سه‌قلوها🩷🩵🩷 مامان سه‌قلوها🩷🩵🩷 ۲ ماهگی
مامان مسیحا و هانا مامان مسیحا و هانا ۶ ماهگی
مامان نویانم🫀 مامان نویانم🫀 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ویهان🩵👼🏻🍼 مامان ویهان🩵👼🏻🍼 هفته بیست‌وششم بارداری