البته اگشیر خودتومیدی
به مرور زمان خوب میشه عزیزم
پروتئین گاوی ممنوع یعنی دوغ ماست کره پنیر شیر و هر موادی ک توش یکی ازینا بکار رفته باشه مثل کاکائو کلوچه کیک بیسکوئیت و ...
سویا ممنوع
حبوبات ممنوع
غذاهای کنسروی و فست فودی ممنوع
ادویه کم فلفل ممنوع
میوه های ترش مثل انار پرتقال نارنگی حتی سیب و میوه های نفاخ مثل موز هندونه و ...ممنوع
سبزیجات ممنوع
غذاهای نفاخ هم ممنوع مثل سیب زمینی و تخم مرغ
پیاز تازه ممنوع
گوجه ممنوع مگه اینکه تست بشه مشکل نداشته باشه
سعی کن یکی دوماه اول خیلی رعایت کنی و بعدش شروع کنی به تست کردن مواد غذایی
تست کردن چطوریه: یعنی اینکه شما بالفرض امروز حبوبات میخوری و تا ۳ روز دیگه نباید هیچ غذای نفخ دار و یا ممنوعی ک گفتمو بخوری ک ببینی ایا بچت به حبوبات واکنش نشون میده یا ن
اگ نشون داد ک باز باید رعایت کنی اون موادو اگه نه ک میتونی ازاد کنی
ولی در کل پروتئین گاوی و سویا باید شدیدتر رعایت شن و اخرین ماده برایی تست باشن
من خودم سر پسر اولم مجبور شدم حدود ۷/۸ ماه رژیم بگیرم و درکنارش پودر امپروازول بهش دادم تا کاملا خوب شده
چون متاسفانه رفلاکس اگ بطور کامل خوب و برطرف نشه ممکنه تا همیشه با بچه بمونه و معدشو حساس کنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.