خانوما سردی گرفتم چی بخورم ک خوب شم زنجبیل بخورم بدنیس

۷ پاسخ

زنجبیل خوبه بخور

خرما بخور دوتا دونه یا گردو یا یکم عسل

عرق نعنا

من هرروز صبح چای زنجبیل میخورم با نبات

غذاهایی ک‌میخوری سردیه…

چای نبات

چای نبات

سوال های مرتبط

مامان کوچولو🎀✨ مامان کوچولو🎀✨ هفته سی‌ونهم بارداری
مامان کرشمه❤کارن مامان کرشمه❤کارن ۱۲ ماهگی
مامان مبين مامان مبين ۱ ماهگی
مامان آرتین مامان آرتین هفته سی‌وپنجم بارداری