سلام خانوما هزینه سونو آنومالی چقدری میشه؟؟

۱۲ پاسخ

2700

بستگی داره آنومالی ساده انجام بدن یا ادونس ،،، من ادونس انجام دادم ۳تومن شد ولی معمولی ۲تومن بود حدودا بیمه تامین اجتماعی فقط ۱۰۰تومن تاثیر داشت روی هردو غربالگری🤦🏻‍♀️

مال من ۱ میلیون ۳۰۰ شد

بیمه سلامت دارم، 1380 شد

۱۱۰۰ دادم

۹۰۰من با بیمه تامین

۱۵۰۰ شد

برا من ۲۴۰۰ شد حدودا

من دیروز دادم۱۱۰۰

ازاد ۲ تومن

من نوبت گرفتم ۹۰۰

ازاد ۱۵۰۰

سوال های مرتبط

مامان جوجو ممد🐣 مامان جوجو ممد🐣 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مهدی یار💙 مامان مهدی یار💙 ۴ ماهگی
مامان روژین و یاسین مامان روژین و یاسین ۵ ماهگی
مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌وسوم بارداری