سلام ببخشید ختنه به چه صورت بهتره حلقه یا بخیه؟

۴ پاسخ

یه ویزیت پیش متخصص ارولوژی ببریدش خودش تشخیص میده بهترین روش برای بچه شما کدومه
با توجه به سن وزن و‌شرایط الت بچه
برای ما تشخیص روش حلقه بود
لیزر روش ختنه نیس فقط روش برش هست

من ۱۲ روزگی ختنه کردم حلقه
پسرم اصلا گریه نکرد فقط موقع ختنه یکم گریه کرد حتی ادرار اول هم گریه نکرد

فقط لیزر خیلی خوبه

حلقه این سن خوبه

سوال های مرتبط

مامان اهورا🧿❤️ مامان اهورا🧿❤️ ۴ ماهگی
مامان شیرین عسل مامان شیرین عسل ۸ ماهگی
مامان 💙آرن💙 مامان 💙آرن💙 ۳ ماهگی
مامان گل‌پسرا🩵💙🛴🫧 مامان گل‌پسرا🩵💙🛴🫧 ۹ ماهگی
مامان آريا وآرسام 
مامان مامان آريا وآرسام مامان ۱۳ ماهگی